Kaip planuojate savo mitybą sportuodami

Jei sportuojate ir norite pasiekti kuo geresnių rezultatų, jūsų organizmas turi gauti pakankamą kiekį maistingųjų medžiagų, savyje turinčių visus svarbiausius vitaminus ir mineralus. Maistas ir papildai, kuriuos vartosite jums turi suteikti pakankamai energijos, ištvermės, jėgos ir padėti apsaugoti jūsų kūną nuo įvairių galimų traumų. Todėl tiesiog būtina tinkamai subalansuoti savo kasdienę mitybą ir paversti ją kaip įmanoma efektyvesne, pradedant sveikais pusryčiais ir baigiant paskutiniu maistu prieš miegą.

ProteinasTaigi, nuo ko turėtumėte pradėti, kad jūsų mityba taptų tokia, kokios reikia geriausiems rezultatams pasiekti? Visų pirma turite nustatyti savo svorį, ūgį, riebalų procentą ir kitas tik jūsų kūnui būdingas savybes. Kai žinosite šią informaciją, jums bus paprasčiau planuoti savo mitybą.

Intensyviai sportuojantis žmogus per dieną turėtų valgyti bent 6 kartus. Nors eiliniam žmogui toks valgymų skaičius gali atrodyti pernelyg didelis, nereikėtų suprasti klaidingai. Šeši valgymai būna proporcingi. Tai reiškia, kad kiekvieną patiekalą sudaro konkretus kalorijų skaičius. Kalorijos tuo tarpu būna sveikos – jos neįtakoja papildomų kilogramų (kuriuos sudaro riebalai) priaugimo. Todėl nors po kiekvieno valgymo galite jaustis pakankamai sotūs, tai nereiškia, kad jūs priaugsite nereikalingų kilogramų. Sveikas maistas jums pagelbės formuojant norimas kūno linijas ir siekiant geresnių sportinių rezultatų.

Žinoma, nesupraskite klaidingai – galite savo mitybos racioną paskirstyti ir į daugiau valgymų. Viskas priklauso nuo jūsų užsibrėžtų tikslų. Taigi, atsižvelgdami į tai, ko siekiate, tinkamai paskirstykite ir baltymų, angliavandenių bei riebalų kiekį. Tai padarius, kaskart žinosite, kad neviršijate nustatyto kiekio, todėl neapsunkinsite savo organizmo ir leisite jam efektyviai funkcionuoti.

Kita vertus, maistas ne vienintelis veiksnys, kuriam turėtumėte skirti daug dėmesio. Nepaisant to, kad tai pagrindinė sportininko kasdienybės sudedamoji dalis, negalima nuvertinti ir maisto papildų. Pavyzdžiui, proteinas gali tapti puikia alternatyva, kai neturite pakankamai laiko suvalgyti vieną iš patiekalų. Be to, proteinas gali būti ir jūsų kasdienės mitybos papildymas, greta visų pilnų patiekalų. Ir tai tik vienas iš daugelio galimų pavyzdžių, kuris padeda suprasti, kad maisto papildai suteikia mūsų organizmui trūkstamus vitaminus ir mineralus.

Rekomenduojama:
 
Asus VivoBook X541UA Black Chocolate, 15.6 “, HD, 1366 x 768 pixels, Gloss, Intel Core i3, i3-6006U, 4 GB, DDR4, HDD 1000 GB, 5400 RPM, Intel HD, Super-Multi DL 8x DVD+/-RW, Windows 10 Home, 802.11 b/g/n, Bluetooth version 4.0, Keyboard language English,
 
LG F2J5WN3W skalbimo mašina
 
ASUS UX360CA Zenbook Flip 13.3“ Core M 8GB 256GB SSD Windows
 
Nokia 130 (2017) 1.8 “, TFT, 120 x 160 pixels, 4 MB, 0.008 GB, microSD, Dual SIM, Mini-SIM, Bluetooth, 3.0, USB version microUSB 2.0, Built-in camera, Main camera VGA MP, 1020 mAh, 4.84 cm, 11.15 cm, 1.42 cm, Warranty 24 month(s)
 
Citizen CA4250-03E

About Objektyvas