interneto svetainių kūrimas

Interneto svetainių kūrimas ir socialiniai tinklai

interneto svetainių kūrimasProfesionalūs interneto svetainių kūrėjai puikiai išmano ne tik programavimą, dizainą ir interneto rinkodarą, bet ir socialinius tinklus, bei jų specifiką. Ne, jie kliento vardu nepublikuoja nuorodų, tačiau padaro taip, kad matomumas socialiniuose tinkluose turi visas galimybes padidėti.

Interneto svetainių kūrimas prasideda nuo tam tikro plano, strategijos, kuriame numatyta, kaip svetainė turi tarnauti užsakovui, kokių tikslų ji siekia. Tame plane turėtų būti atskiras skyrelis skirtas socialiniams tinklams. Kaip informacija bus dalinamasi, kas tai darys, gal bus turinio, kurį reiktų publikuoti automatiškai, naudojant tam tikrus įrankius? Visa tai turėtų nusakyti planas.

Planai lieka planais, tačiau programuotojai paprastai gauna konkrečias užduotis – ištestuoti, kaip publikuojamas vidinis puslapis socialiniuose tinkluose. Juk ne kartą esate matę, kaip Facebooke po puslapio pavadinimu yra ne rišlus tekstas, pristatantis puslapį, bet kažkokie kodai. Kartais net ir pavadinimas yra su kodais. Kitas momentas – kai įkeliamas vidinis puslapis, nerodo jame esančio paveikslėlio. Jei paveikslėlio nėra, „ištraukia“ šone esantį visiškai nesusijusį. Tai liaudiškai kalbant – „bardakas“! Tokių klaidų negali sau leisti jokia profesionali kūrėjų komanda. Panaši situacija yra su Google+ ir LinkedIn socialiniais tinklais, kuriuose nuorodomis dalinamasi kasdien.

Interneto svetainių kūrimas yra neatsiejamas nuo SEO. SEO paslaugos praktiškai prasideda nuo sukūrimo, todėl reikia ir čia turėti omenyje, kad ateis laikas išoriniam SEO, kurios vienas iš elementų ir yra darbas su socialiniais tinklais.

Socialinių tinklų integravimas yra labai svarbus momentas. Štai keletas priemonių, kurios gali būti naudingos jūsų puslapiui:

  1. „Patinka“ ir „Dalintis“ mygtukai kiekviename puslapyje, jei jūsų tinklalapis yra informacinis. Įmonės tinklaraštyje šie mygtukai yra būtinybė.
  2. Nuoroda į jūsų socialinių tinklų profilius turi būti matoma aiškiai ir suprantamai pavaizduota. Nepakanka vien mažų logotipų puslapio apačioje.
  3. Užtemstantis ekranas su primygtiniu prašymu „palaikinti“ jūsų Facebook puslapį – įkyru, bet veiksminga!
  4. Įmonės tinklaraštyje komentuoti leidžiama su Facebook paskyra, komentarai automatiškai siunčiami į Facebook.
  5. Instagram paskutinės nuotraukos.
  6. Twitterio įrašai, kuriame minimas jūsų vartotojas.
  7. Jei yra prisijungimas arba registracija, vienas iš galimybių kurti profilį yra importuoti kai kuriuos duomenis iš Facebook ar Google+ paskyrų.

Tai pagrindiniai elementai, kurie nepamaišytų nė vienam profesionaliai kurtam puslapiui. Pasvarstykite apie juos ir priminkite savo interneto svetainės kūrėjams.

Rekomenduojama:
 
Hitachi Refrigerator R-BG410PRU6X (GS) Free standing, Combi, Height 190 cm, A++, No Frost system, Fridge net capacity 215 L, Freezer net capacity 105 L, Display, 41 dB, Silver Glass
 
Orient FQC0S00BA0
 
Spausdintuvas HP Pro M501dn
 
Unold Coffee Machine to go 28310 Coffee maker type Drip, 400 W, White/brown
 
WD WDBYNN0010BBL-WESN 1TB 2.5“ HDD diskas Blue

About rasytojas