Sveikata

Tam, kad džiaugtumėtės savo sveikata

Nesidžiaugiate savo sveikata? Trūksta energijos? Pastebite, kad esate vis prastesnės nuotaikos? Negalite susikaupti ir atlikti iki tol įprastomis buvusių kasdienių užduočių? Pats metas pakeisti savo gyvenimo būdą.

Sakysite, kad jūs neturite žalingų įpročių? Nerūkote? Negeriate alkoholinių gėrimų? Tačiau tai anaiptol ne visi žalingi įpročiai, kurie turi didelės neigiamos įtakos mūsų gyvenimo kokybei. Labai svarbu ir tai, ką kasdien valgome.

Jei peržvelgtumėte savo kasdienį mitybos racioną, neabejotinai rastumėte tai, ko reikėtų kaipmat atsisakyti. Nors nemaža dalis žmonių mano, kad jie maitinasi sveikai, įvairiai ir pilnavertiškai – taip nėra. Jei kasdien valgote daug riebios mėsos, jūsų mitybos racione yra nedaug daržovių ir vaisių, nevengiate saldumynų ir kitų kaloringų maisto produktų, vargu ar galėsite jaustis sveiki ir tvirti.

Dažniausiai tokia mityba skatina viršsvorį – ypač tuomet, jei žmogus nėra fiziškai aktyvus, o jo medžiagų apykaita yra normali ar lėta. Galbūt esate pastebėję žmonių, kurių kūno sudėjimas yra labai lieknas, nepaisant to, kokį maistą jie valgo. Trumpiau tariant, sakoma, kad tokie žmonės valgo ir nestorėja. Tai reiškia, kad jų medžiagų apykaita yra labai greita. Kita vertus, tai nereiškia, kad galima valgyti viską ir bet kokiais kiekiais. Greita medžiagų apykaita pasižymintis žmonės dar labiau rizikuoja, kadangi labai dažnai jie mano galintys valgyti net ir labai nesveikus maisto produktus. Deja, bet nepaisant to, kad jų svoris nedidės, gali kilti kitų sveikatos sutrikimų, pvz., kraujagyslių trombozė, širdies ligos, padidėjęs cholesterolio kiekis, sumažėjusi energija, prastesnė nuotaika, blogas ir neramus miegas bei daugelis kitų sutrikimų.

Ir tai tikrai nėra vieninteliai neigiami padariniai, kuriuos sukelia nesveika mityba. Todėl svarbu, kad kiekvienas iš mūsų labai daug dėmesio skirtume tam, ką kasdien valgome. Taip, galbūt jums nepakenks, jei vieną kartą per savaitę suvalgysite nedidelį pakelį traškučių ar išgersite stiklinę gazuotų vaisvandenių, tačiau jei tokia mityba jums bus įprasta ir tai darysite kiekvieną dieną, galite neabejoti, kad anksčiau ar vėliau teks apsilankyti pas medicinos specialistus.

Rekomenduojama:
 
Integral micro SDHC/SDXC for Action Camera Card (tested with GoPro), 64GB
 
HP 800 G1 SFF I5-4570 16GB 240SSD+500GB DVD WIN10Pro
 
HP 600 G1 MT I5-4570 16GB 120SSD+1TB DVD WIN10Pro
 
Canon EOS 3000D 18-55mm F/3.5-5.6 III
 
Privatumo filtras Dicota Secret 2-Way Lenovo ThinkPad X1 Yoga

About Objektyvas